Tırnak falı

Parlak güneşin altında kişinin tırnağına bakılır ve orada imajinatif görüntüler görülerek, kişinin geleceği yorumlanır.


19 Yorum on “Tırnak falı”

  1. günlük burç dedi ki:

    Tırnak falını ilk defa duyuyorum ancak siteniz gerçekten güzelmiş

  2. nermin dedi ki:

    valla hakikatten bende ilk defa duyorum trnak fali ve hic birine inanmiyorum

  3. memet dedi ki:

    Nasil Fal baktirayim Yapamiyorum faL Bakmak isTiyorum tikliyorum oLmuyor :S

  4. azize ali mustafa dedi ki:

    ne guruyon

  5. tugba dedi ki:

    Anlamadım nasıl bakilcak yaaa

  6. huseyin dedi ki:

    ben o kizlan birlikte olucami

  7. Aydan dedi ki:

    benim evleneceyim erkeyin ismi ne?

  8. azime dedi ki:

    kurtulmak istedigim sorunum var kurtulcammı

  9. tamerhan dedi ki:

    Universiteyi kazna bilecekmiyim?kazana bilirsm kac puanla kazanirim?

  10. ayse dedi ki:

    kocam hastami

  11. ayse dedi ki:

    benim isim olucekmi


Yorum bırakın